wtorek, 21 czerwca 2011

Wpis powitalny

Krótko o blogu
Witam wszystkich na blogu mrocznego raju. Będę się starał na bieżąco dodawać wpisy dotyczące zarówno sklepu, recenzji produktów z branży jak i różnego rodzaju poradników malarsko - modelarskich czy malowanych modeli.

Niniejszy blog zastąpi forum, z którego musiałem zrezygnować w związku ze stałymi atakami spam-botów. Mam nadzieję, że niniejsza forma będzie dla Was równie atrakcyjna i zechcecie zostawiać swoje opinie. Na blogu umieszczać będę również informację o nadchodzących spotkaniach z Warhammerem oraz spotkaniach malarskich, które organizowane są w Izbie Rzemieślniczej w Opolu. Oczywiście nie zmuszamy aby grać tylko w W40K, wielokrotnie na spotkaniach pojawiają się osoby, które grają w Warhammera Fantasy Battle, Infinity czy Magic: The Gathering. Więcej informacji już niebawem.


Krótko o mnie
Grami bitewnymi, w szczególności systemem Warhammer 40,000, zajmuję się od kilku lat. W swojej kolekcji mam ponad 2000 punktową (nie patrząc na FOC), w pełni pomalowaną armię Krwawych Aniołów. Pomału rodzą się również armie Tyranidów oraz Szarych Rycerzy, na razie na etapie czyszczenia i składania armii. Pomalowane przeze mnie modele obejrzeć można w mojej galerii na Cool Mini Or Not.


W razie pytań, służę pomocą. Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania mojego bloga.
Michał "Gimiak" Gmitrasiuk

1 komentarz: