środa, 21 marca 2012

Njal Stormcaller krok po kroku

Witam,

Ostatnio naszło mnie aby pomalować coś innego niż modele do armii. Wybór padł na Njala. Poniżej kilka zdjęć z malowania tejże zacnej figurki. Jeżeli chodzi o paletę farb, to korzystam z linii prezentowanej przez Games Workshop i wg ich przepisu (mniej więcej) postępowałem podczas malowania.

Krok1 - podkład. Jako bazowego użyłem koloru Chaos Black w sprayu, na który nałożyłem od góry warstwę farby Skull White (także spray).




Krok 2 - Podstawowe kolory. 
Pancerz. Zacząłem od wymieszania 1:1 Shadow Grey z Space Wolves Grey. Następnie przyciemniłem zakamarki mieszanką Shadow Grey i Chaos Black w proporcji około 3:1. Krawędzie pancerza rozjaśniłem kolorem Space Wolves Grey.
Kruk. Jako bazę przyjąłem mieszaninę Charanite Granite i Chaos Black w stosunku 1:1. Krawędzie rozjaśniłem najpierw farbą Codex Grey, a następnie Fortress Grey.
Futro. Od strony wewnętrznej użyłem farby Graveyard Earth, gdyż chciałem sprawdzić jakby to mogło wyglądać przy użyciu tej farby. Strona zewnętrzna, z początku pomalowana została na brązowo... pod koniec przemalowana została na Charanite Granite i rozjaśniona do Fortress Grey.

Krok 3. Twarz i włosy.
Włosy. Chciałem aby model miał rude, mocno rzucające się w oczy włosy. Za bazę posłużył mi kolor Blazing Orange, który następnie przyciemniłem washem Ogryn Flesh. Po wyschnięciu włosy rozjaśnione zostały przez dodanie do Blazing Orange koloru Bleached Bone. Ostatnim krokiem było delikatne rozjaśnienie czystym Bleached Bone.
Twarz. Rozpocząłem od czystego Tallarn Flesh, który następnie został przyciemniony rozwodnioną farbą Dark Flesh oraz Leviatan Purple Wash. Przy rozjaśnianiu dodałem do podstawy farby Bleached Bone.

Krok 4.
Naramiennik. Za podstawę posłużyła mi farba Iyanden Dark Sun, która następnie została przyciemniona washem Gryphonne Sepia i rozjaśniona farbą Golden Yellow. Runy rozjaśniłem mieszanką Golden Yellow i Skull White w stosunku 1:1.
Amuley. Z początku pomalowane zostały farbami Jade Green i rozjaśnione Vile Green. Farbami, które pochodzą z poprzedniej, już niedostępnej palety barw GW. W dalszym etapie kolorystyka została zmieniona na Codex Grey rozjaśnionym do Fortress Grey, a runy pociągnięte zostały delikatnie rozwodnioną farbą Ice Blue i rozjaśnione do mieszanki Ice Blue i Skull White 1:1.



Ostateczna wersja z poprawkami i uwagi pojawi się na blogu za kilka dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz