piątek, 23 marca 2012

Njal Stormcaller - ukończony model

Witam,

Przyznam szczerze że model dosyć ciekawy i udany. Na szczęście udało mi model Njala kupić w metalu, "moldy" były tak niewielkie że aż sam się zdziwiłem podczas czyszczenia. Modelu w finecaście bym się chyba nie podjął. Całość zajęła mi około 8 - 10 h, co i tak uważam za długi okres. Czas byłby znacznie krótszy gdybym pewne rzeczy ustalił sobie przed malowaniem, tj. kolor kamyków, skóry wilka itp. Cóż, jest nauczka na następny raz - malowanie zacząć od planowania.
Odnośnie samego malowania, to poprawiłem elementy, które wymagały poprawy. Zmieniłem dziób i nogi krukowi i dodałem trawę.Co ciekawe, użyłem nowych gotowych traw z oferty GW. W tym przypadku skorzystałem z produktu Middenland Tufts. Szerzej opiszę je już niebawem.





Aktualnie pracuję nad modelem Tervigona. Niebawem zamieszczę, podobnie jak poprzednio, zdjęcia krok po kroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz