środa, 4 kwietnia 2012

Tervigon krok po kroku - część 2

Witam w kolejnym kroku malowania Tervigona. W dniu dzisiejszym pomalowana zostanie chityna.

Kolorem bazowym jest mieszanka Charadon Granite i Chaos Black 1:1. Po nałożeniu dwóch warstw pędzlem Super Fine zacząłem rozjaśniać chitynę. Rozjaśnienia zrobione zostały tylko dwoma kolorami - najpierw nałożona została farba Ice Blue, a następnie Space Wolves Grey....




Do pomalowania oczów użyłem jako farby podstawowej Scab Red, rozjaśnionej do mieszaniny Blood Red i Skull White 1:1. W górnej części umieściłem małą białą kropkę.

Język pomalowany został mieszaniną Warlock Purple i Codex Grey w stosunku 1:1. Następnie całość pokryta została washem Ogryn Flesh i rozjaśniona mieszanką Warlock Purple i Fortress Grey.

Do pomalowania zębów użyłem Dhebab Stone jako farby podkładowej, która następnie została przyciemniona washem Devlan Mud. Ostatnim krokiem było rozjaśnienie kolorem Bleached Bone.




Kominy i łączenie płyt - użyta została rozwodniona farba Jade Green. W najgłębsze zagłębienia wpuszczona została rozwodniona wpierw farba Ice Blue, a następnie Space Wolves Grey.





Na koniec rozwodniłem farbę Warlock Purple i wpuściłem między zakamarki torby z maluchami.

Już niebawem dalsze kroki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz