sobota, 26 maja 2012

Genestealers i Hive Guard

Odrobinę przeraża mnie wizja nowej edycji, która zapuka do naszych drzwi już niebawem. Nowy kodeks Tyranidów z początku tak mnie zirytował, że postanowiłem wyzbyć się wszystkich pomalowanych robali. Boję się, że nowa edycja znowu mocno namiesza. Zapewne się okaże, że aktualnie funkcjonujące rozpiski nie do końca będą już legalne lub grywalne. Przekonamy się o tym już niebawem.


Ja jednak kontynuuję malowanie armii tak jak sobie założyłem jakiś czas temu. Dziś zaprezentuję wam kolejne trzy pomalowane modele. Dwa kolejne genokrady i pierwszy z Hive Guardów.







Biorąc pod uwagę stopień zaawansowania, całościowo wygląda to następująco:
Na razie wygląda to trochę mizernie. Najgorsze będzie malowanie maluchów, bo jest ich strasznie dużo. Ale to dopiero za jakiś czas, wpierw muszę ich wyczyścić i skleić. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz