wtorek, 29 maja 2012

Test nekronów na polu bitwy

W ubiegły weekend miałem możliwość przetestowania nowych nekronów na polu bitewnym. Skonstruowałem rozpiskę z jednostek, które chciałem przetestować i przyznam szczerze, że nie zawiodłem się.

Rozpiski złożone były na ok 1500 punktów. Nekroni starli się z Mrocznymi Eldarami.



Nekrońska rozpiska wyglądała następująco:
1 x Overlord + Warscytche
1 x Catacomb Command  Barge
2 x 7 Immortals
10 x Warriors
1 x Ghost Ark
1 x Triarch Stalker
6 x Conopter Wraith (4 x whip coils)
7 x Conoptek Scarabs
 3 x Conoptek Spider (1 x zestaw naprawczy)
2 x Annihilation Barge

Rozpiska Mrocznych Eldarów wyglądała mniej więcej tak:
1 x Archon
1 x Humuculus
10 x Wyches
10 x Wracks
2 x Raider
2 x Venom + Trueborn / Warriors
2 x Ravager

Konkluzja:
Jakoś nigdy wcześniej nie miałem przekonania do skarabeuszy, ale po tej jednej bitwie kombo pająki + skarabeusze ukazało mi ukryty w nich potencjał. Jednostka ta zeżarła wiedźmy i wracki z archonem. Trochę dziwny wydał mi się Triarch Stalker. Wielkim minusem tej jednostki jest tylko jedna broń. Owszem ma dwie opcje, ale nie zmienia to faktu, że zniszczenie broni mocno go ogranicza. A jakby nie patrzeć za model płaci się 150 punktów. W tej cenie marynatowy dread ma 2 - 4 bronie. Przy następnej okazji ponownie będę chciał go sprawdzić. No i ostatnia rzecz, większość broni w rozpisce ma zasięg 24", co przy ulepszeniach DE jest stosunkowo mało. Ciekawe jak frakcja ta poradzi sobie w nowej edycji. Już niebawem się przekonamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz