piątek, 27 lipca 2012

Necron Canoptek Spyder - malowanie modelu cz. 1

Conoptek Spyder, to jeden z nowszych modeli wydanych w tym roku do frakcji Necronów. Artwork z majowego White Dwarfa mnie tak zaintrygował, iż postanowiłem nabyć jednego pająka i w miarę szybko go pomalować. Taka mała rozgrzewka po dłuższym okresie stagnacji. Model maluję w dwóch częściach, częściowo wykorzystując farby ze starej palety.




Pancerz ochronny lub jak to nazywa moja żona "biedronka" poszła na pierwszy ogień. Bazowym kolorem jest Boltgun Metal, przywashowany Nuln Oil i rozjasniony Mithril Silverem oraz Temple Guard Blue, przyciemniony w zakamarkach Citadel Shade: Reikland Fleshshade i rozjasnjony Space Wolves Greyem.




W przypadku złota, jako kolor bazowy posłużył mi Citadel Layer: Gehenna's Gold, który następnie przyciemniłem mieszanką Reikland Fleshshade i washem Devlan Mud. Następnie stukając pędzlem z niewielką ilością mieszanki Mithril Silver i Gehenna's Gold rozjaśniłem ochronkę reaktora i łapy.




W najbliższy weekend zamierzam go ukończyć, dodając OSL i wykańczając podstawkę. W poniedziałek pojawi się ukończony model.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz