poniedziałek, 30 lipca 2012

Necron Canoptek Spyder - malowanie modelu cz. 2

Zgodnie z zapowiedzianą aktualizacją umieszczam zdjęcia ukończonego necrońskiego pająka. Efekt OSL wyszedł dosyć słabo, ale nie zamierzam go jednak korygować. Muszę poćwiczyć pracę z aerografem i kontrolę psikania, aby efekt końcowy był lepszy. Ale to w kolejnym tego typu projekcie, ;)
Podstawkę chciałem zrobić minimalistyczną i wydaje mi się, że się udało.

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z osiągniętego efektu w tak ekstremalnym, jak dla mnie, czasie. W najbliższym tygodniu zamierzam zabrać się kończenia któregoś z otwartych projektów, a jest stoi ich kilka na moim stole.






Przy malowaniu podstawki wykorzystałem farby Scorched Brown, Vermin Brown, Blazing Orange i Bleached Bone oraz washe Devlan Mud i Badab Black.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz