czwartek, 9 sierpnia 2012

Aktualizacja sklepu

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, działy z bitsami do Warhammera Fanstasy Battle / 40,000 są aktualizowane. Ostatnio zaktualizowane zostały następujące pozycje: CSM Terminator Lord, Command Squad, Dark Angels Veterans, Devastator Squad, Commander. Dalej w kolejności są Empire Flagelants, wszystkie działy w sekcji Dark Elfów i Warriors of Chaos.

Oprócz bitsów do działu z plintami dodane zostały dwie drewniane podstawki na oddziały o średnicach 120 i 240 mm.

Jest też zła wiadomość dla wszystkich graczy - wiele z cen produktów z oferty Games Workshopu zostało podwyższonych. Podwyżka nie jest moim widzi mi się, a odgórną podwyżką GW. Z perspektywy gracza ruch ten odbieram bardzo negatywnie. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, iż nie wszystkie produkty zdrożały. Przede wszystkim piechota, część pojazdów oraz, uwaga, tereny! Czyli coś co jest grywalne w 6tej edycji WH40K. Niektóre skoki są tak absurdalne, że aż głowa boli. Najlepszym przykładem jest Stormraven Gunship. Prawie 50 zł poszedł w górę. Hobby staje się - niestety - coraz droższe.

5 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że GW robi te podwyżki żeby wygryźć wszystkich innych sprzedawców z którymi obecnie współpracują.W końcu doprowadzą do sytuacji gdzie nie będzie się sprzedawcy opłacało mieć towaru na stanie a klientowi czekać aż towar zostanie sprowadzony,dla przykładu.Plan szeroko zakrojony a cierpią najbardziej na tym klienci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko wyczuć, na pewno chcą zarobić na klientach jak najwięcej. Mam wrażenie, iż pomimo istnienia wielu firm konkurencyjnych, GW nadal czuje się monopolistą.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jako, że zająłem się już tylko malowaniem, a nie graniem przestałem kupować figurki GW, bo po prostu an rynku jest wielu producentów sprzedających o wiele lepsze rzeźby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściarz! ;) Ja tam póki co do malowania mam całą masę modeli, także potrzeb nie ma, choć czytając podręcznik już widzę, że czekają mnie poważne zmiany w rozpisce. O tyranidach nawet na razie nie myślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ARBAL, zbaczając z tematu, może polecisz najbardziej cenionych przez siebie producentów figurek? Ostatnio szukam czegoś interesującego do malowania :-)

    OdpowiedzUsuń