poniedziałek, 19 listopada 2012

Poradnik: ruiny na rdzawym podłożu - części 1

W ostatnim czasie dział hobbystyczny mojego życia musiał odrobinę się wstrzymać. Wreszcie mogę wrócić do tego co uwielbiam robić czyli malowania i modelowania. Do skończenia mam kilka projektów, w tym ten zaczęty teren. Jest to pierwszy poradnik, który dotyczyć będzie modelowania terenu. Złożonych modeli terenów z GW mam dosyć sporo, jednakże nigdy nie było czasu na to aby je ukończyć. Będę się starał aby tego typu artykuły pojawiały się raz w miesiącu.

To co dzisiaj przedstawiam, to stare ruiny GW najprawdopodobniej z któregoś battleforca.


Ruiny, kształtowniki, płytki itp przymocowałem do uprzednio obrobionych blatów z tworzywa. Całość zapodkładowałem czarnym sprayem. Poniższe zdjęcia przedstawiają teren częściowo zapodkładowany.




W dalszym etapie skupiłem się na pomalowaniu podłoża, do czego użyte zostały farby Scorched Brown, Vermin Brown i Ogryn Flash Wash, Ruiny zapodkładowane zostały farbą Codex Grey, a następnie rozjaśnione Fortress Grey. Farby, o których wspomniałem, nie są już co prawda produkowane, ale na tabelce zestawień kolorów GW można znaleźć ich nowe odpowiedniki.





W kolejnym etapie zajmę się rozjaśnianiem podłoża oraz krawędziowaniem ruin oraz dodaniem roślinności. W tym klimacie, na rdzennym podłożu, będę chciał opracować około 5 terenów. Oprócz malowania armii trzeba jednak zainwestować w przygotowanie terenu aby zachować efekt synergii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz