wtorek, 27 listopada 2012

Poradnik: ruiny na rdzawym podłożu - części 2

Przyszedł czas na dokończenie rozpoczętego niedawno artykułu, co niniejszym robię. Niniejszą część dodałbym wcześniej, ale panująca grypa złamała mnie tak mocno, że niestety nie dałem rady.

Do ukończenia projektu nie zostało już dużo, dlatego też zacząłem od przywashowania zagłębień (sepia, agrax earthshade, nuln oil) i rozjaśnieniu krawędzi.

Następnie stosując metodę suchego pędzla i wykorzystując farbę Bleached Bone (ze starej palety), rozjaśniłem płyty chodnikowe. Ziemia rozjaśniona została Vermin i Vomit Brownem.

Ostatnim elementem o jaki się pokusiłem były dwa pigmenty Vallejo - czarny i żółty, które nałożyłem dużym pędzlem.














W sumie nic wielkiego a cieszy oko. Gdzie nie gdzie dodałem różnego rodzaju plakaty i "czasopisma". W kolejnym miesiącu wezmę się za odrobinę ambitniejszy temat - Fortress of Redemption.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz