poniedziałek, 31 grudnia 2012

Patrząc w ciemność 2013 roku

Niniejszy wpis jest pewnego rodzaju podsumowaniem tego co wydarzyło się w minionym roku oraz tego co będę chciał Państwu pokazać w roku 2013.

Sklep mrocznyraj.pl. W miarę na bieżąco uaktualniane były działy z bitsami, wprowadzonych zostało sporo nowy produktów, w tym np. drewniane podstawki dekoracyjne, tzw. plinty. Ogólnie obsługa zamówień sprowadzała się do około 2 - 3 dni, po których następowała wysyłka. Czas obsługi będę chciał skrócić w roku 2013, ale na pewno nie uda się tego zrobić w pierwszym kwartale. Średni czas na towar "na zamówienie" wyniósł 8 - 9 dni, choć w niektórych przypadkach okres ten się wydłużył do 11 - 12. Niestety na kuriera "niosącego" przesyłki z UK nie mam wpływu. Chciałbym aby czas ten skrócił się do 7 dni, no ale czas pokaże czy logistycznie uda się to zrobić.


A co w nowym roku? Na początku stycznia będę uzupełniał stany posypek HEKI oraz pędzli Vallejo. Na pewno pojawią się nowe bitsy, w tym z nowych zestawów do Dark Angels, które ukażą się w styczniu. Pomału będzie się kurczyć oferta farb Vallejo, a powiększać Citadel. Ostatnią rzeczą, którą będę chciał wprowadzić, a w zasadzie reaktywować, są tereny do gier bitewnych. Do tej pory dostępne były różnej maści wzgórza i murki. Pomysłów i projektów w kwestii terenów mam całą masę, tyle że dotychczas brakowało mi najważniejszego czynnika czyli czasu. Dlaczego brakowało, to wyjaśniam kilka wierszy niżej. W miesiącu styczniu na pewno będę chciał przywrócić tereny, które znajdowały się w ofercie dotychczas. Nowe produkty będę chciał wprowadzić od miesiąca marca.

Blog (malarski) mrocznyraj.pl. Z blogiem w tym roku było dosyć kiepsko, w momencie kiedy piszę niniejszego posta mam naliczone 49 wpisów, co jest liczbą raczej mizerną. Czemu tak się stało? Jako malarz i gracz (głównie w W40K) bardzo dużo czasu spędzam na... malowaniu armii. Na domiar złego w lipcu rozpocząłem dość duży projekt, o którym na razie nie chcę szerzej pisać, i będę go kontynuował na pewno do końca lutego 2013r. Procent zaawansowania jest już duży i miejmy nadzieję, że wspomniana data okaże się terminem realnym. Gdyby się jednak okazało, że coś mi się tam przeciągnie, to tak czy siak pod koniec lutego pokażę nad czym siedziałem tak długo.

Jakiś czas temu rozpocząłem prace nad terenami, których używamy do grania. W zeszłym miesiącu ruiny, w tym było to Basilica Administratum. Tematem szeroko pojętych "obiektów" będę się zajmował z miesiąca na miesiąc, patrząc na stół, przede mną jeszcze 2 x Imperial Bastion, 2 x Aegis Defence Line, Manufactorum, Sanctum Imperialis, barykady, 2 x Shrine of the Aquila i Fortress of Redemption. Jest tego sporo. Powyższe elementy wymienione są w luźnej kolejności, choć Fortecą będę chciał się zająć na koniec, gdyż póki co temat mnie przerasta. Co dalej...

Poza tajnym projektem nadal będę malował Blood Angelsów, z nową edycją czekają mnie spore modyfikacje rozpiski, którą dotychczas grałem. Z Tyranidami to zobaczymy jak będzie, póki co będę chciał skończyć te modele, które zacząłem malować, tj 2 x Hive Guard i Trygon. Dalej mamy Space Hulka, Dreadfleeta, Lizardmenów oraz cała masa modeli, kupionych "na zaś, które kiedyś zostaną pomalowane". Na ten moment rok 2012 zamknę 50 pomalowanymi modelami różnej wielkości (Tervigon, Dreadnought, Sternguardzi itd itp). Uważam, że nie jest źle jak na możliwość malowania 2h dziennie około 5 razy w tygodniu.

Podsumowując, priorytetem na 2013 rok jest dla mnie ukończenie ultra tajnego projektu, wyprowadzenie na prostą Blood Angelsów oraz pomalowanie kompletego Space Hulka i Dreadfleeta. Dodatkowo będę chciał skończyć tematy, które zacząłem w 2012 roku, tj. VC Wight King,  Dwarf Garagrim Ironfist, Hive Guardzi i Trygon. Plan ambitny, modeli ponad 50 - także będzie co robić. Informacje oraz zdjęcia z każdego z tematów będą się skrupulatnie pojawiać na blogu, co mam nadzieję zachęci do częstego zaglądania do mrocznego zakątka. Jeżeli wraz z chłopakami z thebrushbrothers.blogspot.com dojdziemy do jakiegoś sensownego porozumienia, to moje wpisy również będą dodawane na w/w malarskim blogu.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkim udanego Sylwestra, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wielu wygranych bitew oraz całej masy pomalowanych modeli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz