sobota, 12 stycznia 2013

Aktualizacja sklepu - nowe bitsy - Dark Angels Deathwing i Ravenwing

W dniu dzisiejszym dodałem bitsy z dwóch nowych zestawów do Dark Angelsów, tj. z Ravenwing Command Squadu oraz Deathwing Command Squadu. Części jest co niemiara. Pozytywnie zaskoczyły mnie wypraski Deathwingu, gdyż ramki wypchane są maksymalnie jak się tylko da fajnymi częściami.

W kwestii nowej fali Mrocznych Aniołów, to muszę przyznać, że całość wygląda dosyć spójnie. Kodeks, na pierwszy rzut oka wydaje się dosyć silny - zwłaszcza Ravenwing i Deathwing - Terminatorzy jak i Rycerze. Latacze z zasad... takie sobie. Jeżeli zestawić ich możliwości z cenami... to pozostawiają wiele do życzenia. Nie mniej jednak myślę, że warto zainteresować się chociażby kodeksem. Nie koniecznie fajnie wygląda to na stole, ale zawsze można zagrać armią "count as Dark Angels Chapter".

Niebawem powrzucam też trochę zdjęć z kolejnymi krokami bazyliki oraz z malowania Ezekiela, którego chwyciłem w metalu dawno, dawno temu. Posiłkuję się z nim już ze trzy dni, dwa razy przemalowałem już płaszcz bo kolory mi nie grały. No, ale więcej pokażą zdjęcia, które umieszczę w weekend lub na początku następnego tygodnia. Lampa błyskowa wróciła z naprawy, więc będę mógł też pokazać lepsze ujęcia pomalowanych przeze mnie Necronów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz