poniedziałek, 14 stycznia 2013

Dark Angels Librarian Ezekiel - część 1

Witam serdecznie wszystkich. Robiąc sobie małą odskocznie od malowania Nekronów usiadłem do Ezekiela. Model, co prawda stary, ale ma to coś. Minusem starych modeli były w większości przypadków denne, statyczne pozy. W przypadku tego modelu jest jak widać odrobinę inaczej.

Jedna rzecz mi od jakiegoś czasu zaczęła przeszkadzać w nowych modelach, a konkretnie ilość różnego rodzaju dodatkowych elementów (księgi, scrole, mieczyki, noże itd itp), którymi są obwieszenie wojownicy 41 milenium. Trend ten GW kontynuuje od momentu wydania Grey Knightów.  Deathwing, Belial (...) idą właśnie w tę stronę. Wracając jednak do malowania...

... po nałożeniu czarnego podkładu, a następnie pryśnięciu białym sprayem od góry zacząłem pracę nad Ezekielem. Przyznam się szczerze, że z płaszczem miałem największe przejścia. Z początku wyszedłem od farby Snakebite Leather. Przyciemniałem farbę kolorem Dark Angels Green. Do rozjaśnienia już nie doszło, bo kolory za bardzo się ze sobą gryzły.

Kolejnym podejściem był Bestial Brown. Przyciemniony Dark Angels Green i i końcowej fazie Scorched Brown. Bestial Brown rozjaśniony został farbą Bleached Bone.

Też mi to do końca nie grało. Efekt dobry, ale nadal nie pasujący do modelu. Trzecim podejściem był Dhebab Stone, który został przyciemniony z wykorzystaniem farb Khermi Brown i Devlan Mud.





Następnie pomalowane zostały elementy, które są srebrne.Podstawą był Boltgun Metal, który w kolejności przywashowany został Seraphin Sepią, Ogryn Flesh, a na końcu Devlan Mudem. Rozjaśnienia zrobione zostały czystym Mithril Silverem.

Na ten moment to tyle, już niebawem pojawi się drugi krok. Przed nim jednak dodana zostanie kolejna część malowania Basilica Administratum i fotki pomalowanych Necronów. Gerneralnei cykl malowania Ezekiela będę chciał zamknąć w trzech krokach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz