środa, 6 marca 2013

Vargard Obyron - ukończony model

 W ubiegły weekend, po dłuższej przerwie, w końcu wróciłem do malowania armii. Wyczyszczenie 27 nekrońskich wojowników w trybie 1h pracy dziennie zajęło mi sporo czasu. Podczas wspólnego malowania, które miało miejsca pod koniec lutego w Opolu, zacząłem prace nad w/w modelem. Schemat kolorystyczny  chciałem aby nawiązywał do oryginału, także zmian w kwestii układu jest niewiele.

Pozostałych herosów nekrońskich będę chciał pomalować w podobny sposób - zniszczenia, zacieki itp. , zachowując pewną nutkę realizmu. Obyron jest pierwszym modelem na którym mogłem przetestować swoje pomysły. Mroczny i zły, bo taki był w planie.

Już niebawem pierwsza porcja Warriorsów, aktualnie siedzę nad 14 sztukami. Zaraz po nich, prawdopodobnie w następnym tygodniu, zabiorę się za dwie kolejne legendy. Kto to będzie, jeszcze nie wiem....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz